Klacht Izesoft: Geld afgeschreven zonder toestemming

Klachtnummer
# 275468
Gebruiker
Kimbouwmeester
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik krijg uit het niets een melding dat er €5 is afgeschreven voor een of ander abonnement van izesoft. Ik wil geen abonnement en ben nergens mee akkoord gegaan. En zou graag mijn geld terug willen en dat het abonnement stop word gezet.

De oplossing

Geen abonnement en mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Izesoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Izesoft?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen