Klacht IZETV: Al 10 maanden lang is er elke week 5 euro van mijn telefoonrekening afgehaald. Zonder toestemming.

# 194520
Jansen

Al 10 maanden lang wordt er 5 euro per week van mijn telefoonrekening afgehaald. Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven. En ben hier nooit bewust van geweest omdat ik de rekening niet heb ingekeken via de site van kpn. Omdat ik zeker weet dat ik nooit buiten mijn bundel om bel etc. Pas sinds enkele weken kreeg ik via een sms te zien van payinfo.nl wat voor mij ook niet bekend was en niet zag wat ik hier mee moest. Pas toen ik vandaag de rekeningen inzag schrok ik van deze actie. En na zoeken in mijn telefoon kreeg ik de link met payinfo. En werd toen pas duidelijk dat ik een abonnement voor iets vreemds heb. Nooit iets voor gevraagd en gebruik van gemaakt. IK heb direct me afgemeld via payinfo. En hoop bij deze dat deze fout terug gedraaid wordt. Zodat ik dit bedrag van ong. 200 euro kan gaan gebruiken voor sinterklaas kadootjes voor mijn kinderen.

Gezien ik nooit bewust contact heb gemaakt met IZETV, laatst staan een abonnent heb aangevraagd of hiervan gebruik heb gemaakt. Vraag ik om mijn geld weer terug te storten op mijn rekening.
En uiteraard wil ik geen enkel contact of contract meer met dit bedrijf.

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over IZETV?