Klacht IZETV: izetv abonnement, nooit van gehoord

Klachtnummer
# 157657
Gebruiker
tinaztepe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben vandaag langs de Vodafone winkel geweest voor mijn hoge facturen en ben tot mijn verbazing achter gekomen dat ik een abonnement heb bij izetv. Ik hoor voor het eerst van dit bedrijf en heb mij eigen hier ook nooit voor aangemeld. Het is mij verteld dat dit sinds 22.8.2015 loopt. Ik heb hiervoor 5 euro per week betaald via mijn telefoon rekening. Ik heb nooit gebruik gemaakt van deze dienst (dit kunt u na gaan in uw systemen) en hier nooit om gevraagd.

De oplossing

Graag wil ik weten hoe dit allemaal tot stand is gekomen, en dat deze onterechte kosten terug gestort worden op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen