Klacht IZETV: IZETV sluit abonnement op slinkse wijze af

Klachtnummer
# 123409
Gebruiker
Naterra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik weet niet 'hoe' mijn telefoon vanuit mijn tas een abonnement heeft afgesloten bij IZETV maar toen ik erop keek was ik opeens geabonneerd. Het is noch een kanaal waar ik uit interesse naar gekeken heb noch binnen mijn smaak valt. Gelijk de links gevolgd om het op te zeggen. Je moet wederom een sms via een vage code inloggen om je gegevens in te kunnen zien, maar de 5 euro hebben ze al in rekening gebracht zonder dat ik enige bevestiging hiervoor heb moeten geven. Ik kreeg ook geen sms met bevestiging van het annuleren hiervan. Schandalig dat het zo gaat.

De oplossing

Geld retour en blokkeer deze dienst, die wil ik nooit meer zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen