Klacht IZETV: izetv

Klachtnummer
# 161758
Gebruiker
eskimo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik zag zo ineens dat er 20 euro in de maand bij mijn telefoonrekening op kwam en vroeg me af waarvan.
nu weet ik dus dat het izetv is.

ik ken dit bedrijf niet en ook heb ik geen app van ze op mijn gsm staan, mijn provider gebeld en deze heeft hem stop gezet.
nu kreeg ik een mail van de haan incasso dat ik het moet gaan betalen oorspronkelijke bedrag 0,99 openstaande som 150,- waarom drukken ze dan elke maand 20,- bij mijn rekening op als die maar 99 cent kost
wat klopt hier niet. en ik moet betalen via een link 3v Belgium uhh ik woon in Nederland.
en tv kijken doe ik niet op mijn gsm daar heb ik een tv voor.
stelletje oplichters zijn het.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen