Klacht IZETV: Ongevraagd aangemeld voor IzeTV

Klachtnummer
# 136258
Gebruiker
Twan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Plotseling kreeg ik een SMS dat ik mij zou hebben aangemeld voor een dienst van IzeTV. Hiervoor zou ik €5,- per week moeten betalen. Ik wist nergens van en besloot de SMS te negeren. Achteraf was dit dom en had ik mij meteen moeten afmelden voor de dienst. Ik zag mijn Vodafone telefoonrekening en die was opvallend hoog. Ik ging op onderzoek uit en zag dat er inmiddels 8 weken lang €5,- per week is afgeschreven. Dit zag ik via Payinfo. Inmiddels ben ik €40,- armer door een dienst waarvoor ik mij niet bewust heb aangemeld en waar ik zelfs nooit over gehoord heb laat staan geïnteresseerd in ben.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen