Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht IZETV: Ongevraagd aangemeld voor IzeTV
Details
Klacht
Plotseling kreeg ik een SMS dat ik mij zou hebben aangemeld voor een dienst van IzeTV. Hiervoor zou ik €5,- per week moeten betalen. Ik wist nergens van en besloot de SMS te negeren. Achteraf was dit dom en had ik mij meteen moeten afmelden voor de dienst. Ik zag mijn Vodafone telefoonrekening en die was opvallend hoog. Ik ging op onderzoek uit en zag dat er inmiddels 8 weken lang €5,- per week is afgeschreven. Dit zag ik via Payinfo. Inmiddels ben ik €40,- armer door een dienst waarvoor ik mij niet bewust heb aangemeld en waar ik zelfs nooit over gehoord heb laat staan geïnteresseerd in ben.Gewenste oplossing
Ik zou graag mijn geld terug willen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.