Klacht IZETV: Ongevraagd abonnement IZETV

Klachtnummer
# 138658
Gebruiker
David
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had via mijn mobiele telefoon opeens een abonnement op IZETV zonder dat ik daar bewust voor gekozen had. Ik had niet zo scherp op mijn abonnementskosten gelet dus kwam er net pas achter, heeft me inmiddels € 30,- gekost zonder dat ik uberhaupt ergens om gevraagd, laat staan gebruik gemaakt heb van hun diensten. Ik zou graag deze 30 euro terug ontvangen, deze manier van abonnementen aansmeren kan echt niet door de beugel.

Gewenste oplossing

Abonnement is inmiddels opgezegd, maar ik zou wel graag de 6 weektermijnen van € 5,- terugontvangen. Ik heb hier nooit een abonnement voor afgesloten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen