Klacht IZETV: Ongevraagd abonnement voor IZETV

Klachtnummer
# 158531
Gebruiker
pauw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

per 31 december 2015 wordt er iedere week 5 euro afgeschreven voor IZE TV. Ik heb hier niet om gevraagd. Ik heb hier geen contract voor afgesloten. Het is een volkomen verrassing. Ik kijk nooit TV op mijn telefoon.
Ik heb het abonnement (?) per vandaag 7 maart 2016 opgezegd. Er is nu in totaal onterecht 10 x 4.13 exc. btw afgeschreven via de KPN. Als ik probeer in te loggen met mijn telefoonnummer krijg ik het bericht dat er geen betalingen zijn geweest. Ik heb dus geen klantnummer o.i.d.

De oplossing

Natuurlijk wil ik het totale bedrag van € 50 euro incl. btw retour zien. Dit is ongevraagd op de factuur van de KPN afgeschreven. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven. Er is geen contract! De dienst heb ik opgezegd, uiteraard, omdat ik geen TV kijk en zal kijken op mijn telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen