Klacht IZETV: Onterechte afschrijvingen kostten me minstens 125 euro

Klachtnummer
# 188231
Gebruiker
Jourihorsthuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, bij het bekijken van mijn rekeningen met de bedoeling mijn dataverbruik te bekijken zag ik dat er steeds behoorlijk veel verbruikskosten waren bijgerekend. Met wat puzzelen ontdekte ik dat er een abonnement liep bij izetv. Iets wat ik niet ken. Ik heb het abonnement stopgezet en googelde of dit bij mn kpn abonnement hoorde. Toen kwam ik op dit forum en zag dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. Vanaf mei rekent deze firma mij al 5 euro per week. Dat komt op grofweg 125 euro. Ik neem aan dat er een sneaky knopjeis geweest, waarmee je direct een abonnement afsluit... Kunnen jullie nog iets voor me betekenen?

De oplossing

Geld terug, onderzoek naar hoe dit bij zo veel mensen kon gebeuren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen