Klacht IZETV: opeens abonnement

Klachtnummer
# 148092
Gebruiker
Cor53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een melding op mijn telefoon gekregen, dat ik een abonnement had op izetv. Ik ken dit helemaal niet en heb me helemaal niet aangemeld. Er wordt wel 5 euro per week op mijn rekening gezet! heb het inmiddels stopgezet via payinfo.nl maar het heeft toch weer geld gekost voor niks.

De oplossing

Graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IZETV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over IZETV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen