Klacht IZZ Zorgverzekeraar: Bizar machtsvertoon van verzekeraar IZZ

sad Niet opgelost
M. Mattheij

premie omhoog, dekking fysiotherapie van onbeperkt naar €1500,- ff voor het nieuwe jaar begint. Als je 2x per week moet gaan, zeg maar 80x per jaar in de praktijk (vakanties. e.d. eraf) dan betaal je dus grofweg €900,- erbij. Je zou dus premieverlaging dienen te krijgen voor deze lagere dekking. Dit wordt ook niet individueel gecommuniceerd. Je moet het maar zelf nazoeken, wat een slechte service van het IZZ! Veel ouderen kunnen het amper behappen en op deze manier worden lang bestaande klanten weer verder gewurgd (c.q. je portemonnee uitgeknepen).
Bizar dit soort machtsvertoon!

Terugdraaien naar onbeperkt voor de toch al hogere (ook aanvullende) premies)

IZZ Zorgverzekeraar
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van IZZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

M. Mattheij
IZZ lijkt de klacht die geheel algemeen is af te wimpelen, toch?

Ook een klacht indienen over IZZ Zorgverzekeraar?