Klacht IZZ Zorgverzekeraar: brief van gerechtsdeurwaarder

BB

zelfde verhaal als klacht van maartenplugge d.d. 27-03-2015. Krijg zo af een toe een mail dat er een vergoedingenoverzicht klaar staat. Geen lichtje gaan branden dat dit een factuur, betalingsherinnering of aanmaning is.Nee, ik ben niet 1 van de 298.000 mensen met een premieachterstand van een half jaar. Ik blijk 2 openstaande bedragen te hebben van € 6 en €26, inmiddels verhoogd met kosten. Brief op de mat van gerechtsdeurwaarder. Meteen de oorspronkelijke bedragen (zonder kosten) betaald. 2 dagen telefonisch gestalkt door ingesproken bandje van een deurwaarder. Terugbellen om uitleg te geven is niet mogelijk want dan krijg je ook een bandje. De kosten staan dus nog open. Ik vind het een slechte zaak hoe er gecommuniceerd wordt met mensen. Een mail of telefoontje dat er een achterstand is, is toch niet zo ingewikkeld.

incassokosten laten vervallen.
Gerechtsdeurwaarder terugfluiten
Beter communiceren!!

IZZ Zorgverzekeraar
    Geachte mevrouw Bontan,

Mijn excuses voor mijn late reactie. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op over uw klacht.

Melvin
    Webcare IZZ
    IZZ Zorgverzekeraar
    Geachte mevrouw Bontan,

Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken reageer ik met dit berichtje op uw klacht.

Wij hebben besloten om de incassokosten te laten vervallen. Niet alleen omdat deze kosten niet in verhouding met de vordering staan, maar ook omdat de communicatie niet helemaal duidelijk was van onze kant. Namens IZZ bied ik u hiervoor excuses aan.

Als een verzekerde bij ons kiest voor digitale post via de Mijnomgeving, dan betekent dit dat alle post die eerst via de postbode ging, voortaan digitaal naar de Mijnomgeving wordt gestuurd. Dit geldt ook voor aanmaningen. Wij hebben geen andere mogelijkheden om aanmaningen te versturen. Wel zijn wij bezig met een onderzoek of een extra sms bij een eerste betalingsherinnering mogelijk is.

Mevrouw Bontan, hebt u nog vragen over dit bericht? Dan kunt u mij bereiken via webcare@izz.nl ovv uw klantnummer. Ik help u graag.

Melvin
    Webcare IZZ

Ook een klacht indienen over IZZ Zorgverzekeraar?