Klacht IZZ Zorgverzekeraar: Foute rekening ontvangen september 2018, fout is erkend door IZZ, wordt niet opgelost!

sad Niet opgelost
A. Sanders

Wordt sinds september 2018 geconfronteerd met rekening (eigen risico) van toentertijd uitgevoerde behandeling. Hierover verschillende keren contact over opgenomen met IZZ (telefonisch). Men heeft erkend dat rekening niet correct was en mij telkens beloofd om dit op te lossen. Ook zou men mij hierover terug bellen , helaas niet gebeurd. Nu heb ik een aanmaning van incassobureau ontvangen.
Al met al een zeer vervelende situatie! Bovenstaande pleit niet voor hoe IZZ klachten afhandelt en zegt iets over hoe de organisatie functioneert!

Rekening en aanmaning incassobureau verwijderen,

IZZ Zorgverzekeraar
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van IZZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team
    IZZ Zorgverzekeraar
    Beste heer/mevrouw,

We hebben ervoor gekozen om de klacht niet via deze weg af te handelen, maar via de andere kanalen waar wij zelf uw privacy kunnen waarborgen.

Het Klachtenmanagement team

A. Sanders
nog geen oplossing, wacht af!

Ook een klacht indienen over ?