Klacht IZZ Zorgverzekeraar: haartransplantatie goedgekeurd maar IZZ betaald de 3000 euro niet terug.

Klachtnummer
# 44451
Gebruiker
arjanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor mijn haartransplantatie is begin van dit jaar, door IZZ een coulance regeling getroffen waardoor ik het gehele bedrag van 3000 euro vergoed zou krijgen.De behandeldatum viel op 4 - 11 - 2013. Echter ik moest de kliniek 2 weken voor data al het gehele bedrag betalen. De ontvangstbevestiging heb ik gelijk opgestuurd naar IZZ.
Echter we zijn ruim 2 1/2 maanden verder en ik heb nog geen stuiver terug gezien. Na verscheidene keren bellen krijg ik te horen dat er 2 redenen zijn van niet terugbetalen. De voornaamste is dat de rekening van voor de behandeldatum was.
Ik heb nu 3 x naarIZZ gebeld en op 10 dec. een officiële klacht ingediend via de website. Behalve een bevestiging heb ik daar nog helemaal niets op gehoord en ook de 3000 euro is nog steeds niet gestort.

De oplossing

Mijn geld zo spoedig mogelijk teruggestort krijgen + de landelijke rente die ik ben misgelopen op mijn spaarrekening, over het totaal bedrag van 3000 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    IZZ Zorgverzekeraar
    Datum
    Geachte mevrouw Hoogenboom,Wat vervelend dat wij onze afspraken niet zijn nagekomen. Uw klacht neem ik in behandeling. Ik neem hierover telefonisch contact met u op als ik een inhoudelijke reactie heb.Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Medewerker Webcare

Ook een klacht indienen over IZZ Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen