Klacht IZZ Zorgverzekeraar: haartransplantatie goedgekeurd maar IZZ betaald de 3000 euro niet terug.

arjanne

Voor mijn haartransplantatie is begin van dit jaar, door IZZ een coulance regeling getroffen waardoor ik het gehele bedrag van 3000 euro vergoed zou krijgen.De behandeldatum viel op 4 - 11 - 2013. Echter ik moest de kliniek 2 weken voor data al het gehele bedrag betalen. De ontvangstbevestiging heb ik gelijk opgestuurd naar IZZ.
Echter we zijn ruim 2 1/2 maanden verder en ik heb nog geen stuiver terug gezien. Na verscheidene keren bellen krijg ik te horen dat er 2 redenen zijn van niet terugbetalen. De voornaamste is dat de rekening van voor de behandeldatum was.
Ik heb nu 3 x naarIZZ gebeld en op 10 dec. een officiële klacht ingediend via de website. Behalve een bevestiging heb ik daar nog helemaal niets op gehoord en ook de 3000 euro is nog steeds niet gestort.

Mijn geld zo spoedig mogelijk teruggestort krijgen + de landelijke rente die ik ben misgelopen op mijn spaarrekening, over het totaal bedrag van 3000 euro.

IZZ Zorgverzekeraar
    Geachte mevrouw Hoogenboom,Wat vervelend dat wij onze afspraken niet zijn nagekomen. Uw klacht neem ik in behandeling. Ik neem hierover telefonisch contact met u op als ik een inhoudelijke reactie heb.Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Medewerker Webcare

Ook een klacht indienen over IZZ Zorgverzekeraar?