Klacht IZZ Zorgverzekeraar: Jaren lang getreiterd worden door IZZ

A.Hoek

Jaren lang wordt ik al getreiterd door IZZ, nu ben ik eindelijk overgestapt naar een andere zorgverzekering en dacht ik van IZZ af te zijn. Netjes heb ik in december mijn laatste rekening betaald, ik kreeg zelfs nog geld van IZZ terug omdat ik teveel betaald zou hebben. Nu zitten we in februari en krijg ik opeens een rekening van 160 euro, of ik die even asap wil betalen, terwijl ik die rekening al heb betaald. Ik kan niet 160 euro missen in 1 keer en het is ook nog eens IZZ zijn fout, zij hebben mijn storting van december niet verwerkt. Nu probeer ik wat te regelen met de klantenservice maar nee dat is niet te doen, want ik kan niet genoeg aflossen per maand.

Ik wil dat ze deze rekening kwijtschelden, omdat het hun fout is. Ik heb deze rekening gewoon optijd en netjes via de app betaald.

IZZ Zorgverzekeraar
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van IZZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

Ook een klacht indienen over IZZ Zorgverzekeraar?