Opgelost door IZZ Zorgverzekeraar: Verkeerde hoofdverzekerde

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62522
Gebruiker
Deltastraat 35
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 januari 2014 ben ik over gestapt naar IZZ zorgverzekering. Hiervoor was ik verzekerd bij Zilveren Kruis Achmea. Nu ik onlangs een declaratie heb ingediend voor mij zoon blijkt dat deze niet vergoed wordt. Mijn gedacht hierbij was dat net als bij Zilverkruis de meest aanvullende verzekering geldt voor de kinderen. Echter na telefonisch contact met een IZZ medewerker blijkt dat de kinderen vallen onder de hoofdverzekerde. Ik heb deze aanvullende verzekering bewust afgesloten voor mijn kinderen, aangezien hij een bril heeft, en steunzolen. Nu betaal ik dus een maandelijkse premie van 46 euro, waar mijn partner zelf geen gebruik van maakt. (552 euro op jaarbasis) Hiervan is niks gedeclareerd. . Daarnaast worden de kosten voor mijn kind, zoals bril steunzolen niet vergoed a circa 200 euro ( totaal 400 euro) Door deze onoplettendheid van het verschil in polissen maak ik hierdoor 1000 euro aan extra kosten. Aanpassing hiervan is niet mogelijk

De oplossing

Ik wil graag dat de de vergoeding voor mijn kinderen plaats vindt. Dit betekent dat de hoofdverzekerde aanvullend verzekerd dient te zijn . Ik zou dus graag willen dat de aanvullende verzekering op de hoofdverzekerde wordt geplaatst in plaats van op mijn partner. Bijvoorkeur per 1 januari 2014, maar begrijp dat dit niet geheel eerlijk zal zijn

3 reacties

  1. Auteur
    IZZ Zorgverzekeraar
    Datum
    Geachte heer en mevrouw Kouseband,Dank u voor uw signaal. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om ons antwoord met u te bespreken.Met vriendelijke groet,Melvin
    Webcare IZZ
  2. Auteur
    IZZ Zorgverzekeraar
    Datum
    Geachte heer Kouseband,Wij hebben elkaar eerder vandaag gesproken. Ik ga ervan uit dat hiermee uw klacht is opgelost.Met vriendelijke groet,Melvin
  3. Auteur
    Deltastraat 35
    Datum
    Ik ben zeer content met de oplossing welke IZZ heft geboden. Dank hiervoor!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Deltastraat 35
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over IZZ Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen