Opgelost door J en J Groep Almere: Geen contact meer na bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140056
Gebruiker
Berend
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In week 44 was trof ik in de zaak in Almere een medewerker die er aan het werk was. Hij vertelde dat de zaak was gesloten. Ze hadden het zo druk in de buitendienst dat de zaak eigenlijk alleen op vrijdag open ging. Niettemin was hij bereid mijn bestelling van een spuitbusje autolak aan te nemen, alsmede mijn lakstift voor de juiste kleurcode. Mijn bestelling zou vrijdag 7-11 klaar staan. Maar die vrijdag was de zaak dicht (ca. 10:30 u). Ik heb een 06-nummer op de website opgezocht en een boodschap ingesproken. Ik werd teruggebeld door een zekere Jannie. Mijn bestelling zou die dag nog komen en zij zou me nog bellen. Daarna heb ik niets meer gehoord, ook niet nadat ik 9-11 en 17-11 nog een keer naar het 06-nr gebeld heb. Eerder had ik al het vaste nummer gebeld en een e-mail gestuurd. Geen reacties meer.

De oplossing

Ik wil in elk geval mijn lakstift terug. Als J & J Groep het spuitbusje niet kan leveren, probeer ik dat wel elders te bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat J en J Groep Almere hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Berend
    Datum
    Vandaag belde J & J Groep onverwachts op met de mededeling dat de bestelling klaar stond. Daar ben ik natuurlijk blij om. Ik heb wel mijn verbazing en ergernis uitgesproken over het totaal niet communiceren met de klant. Het excuus van J & J Groep was dat ze het zo druk hadden dat ze geen tijd hadden om even te bellen. Kennelijk ook niet na een eerdere belofte om terug te bellen. Ik hoop dat ze ervan leren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Berend
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over J en J Groep Almere?