Klacht J Otronics : onterecht betalen

Baselalvero

Laptop laten cleanen en laten updaten
Onderzoekskosten 25euro bij het afhalen van de laptop ook nog eens 42euro betaald totaal 72euro na 6 dagen kon ik hem weer terug brengen naar de winkel jotronics delfgauw omdat de laptop weer vervuild is geraakt
vragen hoe dat nou komt dat de laptop weer vervuild is geraakt en er word weer 25euro onderzoekskosten gerekend weer 6 dagen wachten en dan word er bij het afhalen weer 45euro gerekend ? Dit is mij teveel geworden en daarom beklaag mij hier ik heb de lat op achter gelaten en wens te spreken met de directeur van het computerzaakje waar proffesionaliteit ontbreekt

De kosten die betaald zijn voor het cleanen van mijn laptop mogen ze houden maar verder mogen ze mij geen kosten meer in rekening brengen omdat ik 6 dagen na afhaal de laptop weer kon terug brengen omdat ie weer vervuild is geraakt kortom 142 euro betalen voor het cleanen van mij hp laptop gaat mij te ver
Ze verschuilen zich achter softwareproblemen wat geen garantie kent ?

Wij vinden dat J Otronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over J Otronics ?