Klacht J van Schaik Consultancy: Slecht / defect product afgeleverd en slechte communicatie op emails

GM

Onlangs een tweedehands cassettedeck gekocht maar bleek niet in orde te zijn. [Persoonlijke gegevens verwijderd] heeft nog een poging gedaan het probleem op te lossen maar het defect was nog steeds aanwezig. Later heb ik het deck weer terug gebracht en vriendelijk gevraagd het aankoopbedrag terug te boeken. Na vele pogingen met emails, waar hij nauwelijks op gereageerd ben in inmiddels ruim een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Ik overweeg, na geen reactie binnen 2 weken een aangifte te doen voor internetoplichting aangezien meer klachten terug te vinden zijn op het internet.

Ik zou graag zien dat ik mijn aankoopbedrag terug krijg voor een half werkend product. [gemodereerd].

GM
    J van Schaik Consultancy weigert terug te betalen, zelfs als het defect product retour is gegaan.

Ook een klacht indienen over J van Schaik Consultancy?