Klacht J van Schaik Consultancy: Slecht / defect product afgeleverd en slechte communicatie op emails

Klachtnummer
# 463960
Gebruiker
GM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs een tweedehands cassettedeck gekocht maar bleek niet in orde te zijn. [Persoonlijke gegevens verwijderd] heeft nog een poging gedaan het probleem op te lossen maar het defect was nog steeds aanwezig. Later heb ik het deck weer terug gebracht en vriendelijk gevraagd het aankoopbedrag terug te boeken. Na vele pogingen met emails, waar hij nauwelijks op gereageerd ben in inmiddels ruim een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Ik overweeg, na geen reactie binnen 2 weken een aangifte te doen voor internetoplichting aangezien meer klachten terug te vinden zijn op het internet.

De oplossing

Ik zou graag zien dat ik mijn aankoopbedrag terug krijg voor een half werkend product. [gemodereerd].

1 reactie

  1. Auteur
    GM
    Datum
    J van Schaik Consultancy weigert terug te betalen, zelfs als het defect product retour is gegaan.

Ook een klacht indienen over J van Schaik Consultancy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen