Klacht J vd Keukens: Bedrijf pleegt geen repatiewerkzaamheden

F.A.M. Punt

Dit bedrijf heeft in 2014 bij ons de hele keuken geïnstalleerd. Inclusief ovens, koelkast, vrieskast, keukenkastjes, kookeiland etc.
Sinds mei van dit jaar zijn de scharnieren kapot van een van de keukenkastjes. We hebben viemaal met dit bedrijf gebeld, en telkens wordt ons toegezegd dat de monteur zal komen. Wij wachten nu al bijna zes maanden en hebben de hoop opgegeven op reparatie van de kastjes.

Ik wil dat Jan van Dingenen Keukens de service verleent die je van een bedrijf mag verwachten. Ik wil dat zij de scharnieren vervangen.
Het keuken bedrijf heeft niet meer gereageerd op mijn laatste suggestie. Ze stellen mij ook voor om de onderdelen bij hun werkplaats af te halen zodat ik het zelf kan repareren. Ik ben niet zo technisch en de oplossing stelt me ook teleur.

We hebben u al vaak proberen te benaderen echter zonder succes
    Dus als we u niet kunnen bereiken gaat dat niet lukken
    Onderdeel ligt al lang klaar
    We hebben u al vaak proberen te benaderen echter zonder succes
    Dus als we u niet kunnen bereiken gaat dat niet lukken
    Onderdeel ligt al lang klaar
    F.A.M. Punt
    Beste heer van Dingenen. Het staat iets anders op mijn netvlies dan ik nu van u hoor. Ik heb in de afgelopen maanden viermaal met u gebeld. De monteur heeft eenmaal gebeld in juli op zaterdagmorgen met de vraag of hij diezelfde ochtend kon langskomen. Wij hadden die vraag op een zaterdag niet verwacht en konden op die korte termijn niet vrijmaken. In het laatste gesprek met u begin september, meldde u dat het onderdeel in de bus klaarlag en dat u verwachtte dat de monteur in september wel zou langskomen. Dat gebeurde jammer genoeg niet. Drie weken geleden stuurde ik u een brief waarop wij geen reactie kregen.
    Met vriendelijke groeten Felix Punt
    Hoi,
    Helaas geen bief van u ontvangen en monteur nog ff gevraagd heeft u al diverse keer gebeld geen contact
    U mag de scharnieren ook op komen halen
    Beste Hr van Dingenen.
    Het hangt mogelijk samen met dit Klachtenkompas, maar een van uw monteurs belde mij omstreeks 1300 met de vraag of wij op dat moment thuis waren. Nee, dat waren wij niet, wij werken vaak buitenshuis. Ik was echter blij om de monteur te spreken en vroeg hem meteen om samen een afspraak in te plannen. Dat kon hij niet “want dat doet de afdeling Planning”.
    Er is dus een Afdeling Planning. Mijn voorstel is dat deze afdeling mij belt en dat we dan samen een afspraak maken. Indien ik de telefoon niet zelf opneem, volgt er een antwoordapparaat. Mijn voorstel is dat Planning dan inspreekt dat zij gebeld hebben. Een dergelijk verzoek hoor ik altijd terug en zal ik ook altijd opvolgen.
    Ik hoop dat we er zo samen uitkomen. Groet Felix Punt
    F.A.M. Punt
    Beste Heer van Dingenen, zie mijn laatste reactie dd vrijdag 29 oktober. Met vriendelijke groeten Felix Punt

Ook een klacht indienen over J vd Keukens?