Klacht J. v.d. Heiden Kozijnen : Horren niet geleverd en raamdecoratie niet als besteld.

Klachtnummer
# 531232
Gebruiker
Gebruiker1567367032
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Horren nog niet geleverd. Raamdecoratie is wel geplaatst maar nu kunnen ramen niet verder open dan 10 centimeter. Ook viel er na 1 week al een gordijn af. Zou ook volledig verduisterend zijn, is niet het geval.
Klacht een maand geleden ingediend, gebeld en gemaild maar niets gehoord.

De oplossing

Horren leveren waarvoor ik al betaald heb en met een oplossing komen voor raamdecoratie.

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1567367032
    Datum
    Wacht nog steeds op reactie, niets gehoord.
  2. Auteur
    Gebruiker1567367032
    Datum
    Nog steeds niets gehoord. Ik hoef heus niet al mijn geld terug maar meedenken over een oplossing en leveren van de horren waarvoor ik gewoon betaald heb is toch wel het minste wat een bedrijf wat ook volgend jaar nog bestaansrecht wil hebben kan doen.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over J. v.d. Heiden Kozijnen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen