Klacht J.van.E.klussenbedrijf: Niet nakomen van afspraken en toen onbereikbaar.

monenerik

Wij willen ons huis verkopen en willen nog de piuntjs op de 1 zetten. Deze meneer ingehuurd. Kwam de eerste dag met drie man ipv 2. De derde man wilde natuurlijk ook betaald worden.
Verprutste de eerste 2,5 uur omdat hij het verkeerde verf voor de muur in de woonkamer had gebruikt, terwijl mijn vrouw hem wel de juiste aanwees.
Liet gaten achter in de muur. Verfde de overloop ook maar de plinten niet en de plinten in de kinderkamer waren nog slechter gedaan. Zou in de woonkamer enige electricteit problemen oplossen, maar niet eens aan begonnen. Wel raar want bij aankomst wist meneer precies wat hij moest doen (hij noemde het zelfs op).
Verder veel verfspatten op laminaat en trap. De sierlijsten in de woonkamer zijn niet goed gedaan, net als de plinten in de woonkamer.

Wij kunnen ons huis nu niet te koop zetten.

ps heeft op werkspot er al voorgezorgd dat men geen reviews meer kan plaatsen.

Compensatie.

Wij vinden dat J.van.E.klussenbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over J.van.E.klussenbedrijf?