Klacht J2t: Fietstas met opdruk van zeilmakerij J2T, besteld en betaald in juli 2020, is nooit afgeleverd.

Natswinkels

Ik heb op 27 juli 2020 een fietstas 'Joekel met kussen en opdruk' via internet besteld bij Zeilmakerij J2T voor 97,80 euro. Ik heb 15 jaar geleden in een fietswinkel al eens een fietstas van hen gekocht, ze zijn onverslijtbaar en ben fan. Ik heb nog telefonisch en via mail contact gehad over het type tas omdat ik nu een elektrische fiets heb en de andere tas niet meer past.
Helaas is de fietstas nooit afgeleverd en ook na meerdere emails en telefoontjes en toezeggingen dat de tas afgeleverd zou worden is dit tot op heden niet gebeurd. Op 16 oktober 2020 krijg ik een email van Simon Gehres van j2T, nadat ik aangeef de klachtenkompas van de consumentenbond in te schakelen dat hij ziek is geweest en dat ze de volgende dinsdag mijn tas versturen.
U begrijpt het: sindsdien heb ik niets meer vernomen, al heb ik weer gebeld en gemaild. Ik vindt het product echt prachtig en hoop dat ze een tijdelijke inzinking hebben en wil het liefst alsnog de tas ontvangen. Ik zie helaas op de website dat meer mensen klachten hebben en wel betaald maar niets ontvangen hebben.

Contact opnemen met Zeilmakerij J2T en alsnog de fietstas laten opsturen naar mijn thuisadres. Ik ben ook benieuwd wat er mis gaat. Het lijkt zo'n mooi bedrijf.

Wij vinden dat J2t hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over J2t?