Klacht Jachthaven Biesbosch B.V.: Geldt communicatie via website als de, in de voorwaarden genoemde'ontvangst'van een tariefsverhoging

WeLi

We zijn 6 seizoenen klant geweest bij de jachthaven, altijd tijdig betaald, hiswa voorwaarden zijn van toepassing.

15 feb 2018: onvangst factuur 2018. Er blijkt een forse prijsverhoging te zijn doorgevoerd (buiten belastingen etc.) Dezelfde dag zeg ik de overeenkomst met de haven op.
19 feb: email van de jachthaven: afmelding is ontvangen, conform HISWA voorwaarden is niet opgezegd 3 maanden voor aanvang vaarseizoen (1 april), u ontvangt een rekening van 50% (678 euro) als afkoop.

Dezelfde dag mail ik dat ik, conform art 7 van de hiswa voorwaarden tot 2 weken na ontvangst tariefsverhoging mag annuleren, ik annuleer nogmaals de overeenkomst. Ik stuur dezelfde week per aangetekende brief mijn opzegging overeenkomst vanwege tariefsverthoging, reden van opzegging en niet-akkoord gaan met 50% afkoop.

Nu antwoordt de haven per brief dat prijsverhoging via de website mag worden aangegeven, dat zou mogen van de HISWA. Het staat echter niet in de hiswa voorwaarden, daar staat: na ontvangst van de tariefsverhoging.
Men wil nu toch dat ik 50% betaal, of mijn abonnement verleng.
Ook zou men in een nieuwsbrief hebben gecommuniceerd. Een nieuwsbrief die in mijn spambox is beland, die ik niet lees en inmiddels al heb opgezegd. Op mijn verzoek tot persoonlijk contact reageert men niet.

Verbreken yuurovereenkomst, zonder boete van 50% te hoeven betalen.

Wij vinden dat Jachthaven Biesbosch B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jachthaven Biesbosch B.V.?