Klacht Jachtinstinct : Veel spammail waar je niet van af komt over producten die niet deugen

Janyna

Dhr [verwijderd door moderator] van o.a. Jachtinstict stuurt / spamd met enorm veel ongevraagde mail.
Heb mij al nu al ontzettend vaak afgemeld voor de mails, maar geen reactie terug en de spam blijft komen.
De producten die dhr verkoopt zijn niet wat hij beweert, qua kwaliteit en veranderen regelmatig van naam.
Hij stuurt nu ook mail vanaf andere adressen,o.a Hond.nl & Kat.nl, Natuurlijke Diervoeding enz.
[verwijderd door moderator] heeft zich meerdere malen ingeschreven bij de KvK, voor verkoop van kattenvoeding, hondenvoer en materiële spullen.
(Lijst van de Kvk is inmiddels bekend)
Ik ben hier niet van gediend en hoop dat hij eindelijk eens ophoudt de boel op te lichten en zich op te dringen met zijn producten.

Ik verlang dat de spam mails stoppen.
Mijn katten gaven over van de voeding of aten er niks van, dus nee een vervangend product hoef ik niet. Mijn klacht op de website/facebook is nooit beantwoord , alle negatieve vragen/opmerkingen verwijdert hij telkens , de positieve laat hij staan.

Ook een klacht indienen over Jachtinstinct ?