Klacht Jack And Jones: Jack en Jones uit de verdenking dat ik oneerlijk ben en het artikel wel heb ontvangen.

robo001

Een bestelling is niet aangekomen. Jack and Jones start bij de PTT een onderzoek, maar verzuimd mij verder te informeren. Na telefoongesprek zegt de mevrouw letterlijk: U kunt wel zeggen dat het niet is aangekomen, maar we willen eerst het onderzoek van de PTT afwachten. Dat kan wel een week duren. Na verzoek het artikel als nog naar mij te sturen en voor zichzelf het onderzoek af te wachten wordt genegeerd.

1. Mij tijdig informeren wat de status is van het onderzoek. Zonder dat ik er achteraan moet bellen
2. Wanneer een levering niet goed gaat, niet de verdenking naar mij uiten. Ik heb bij ontvangst niet getekend voor het artikel.
Volgens J and J worden bestellingen onder bepaald bedrag zodanig verstuurd dat er niet hoeft te worden getekend.
Dat is Jack and Jones zijn eigen keuze voor dit beleid te kiezen. Laat je voor ontvangst tekenen dan hoef je alleen maar een handtekening te vergelijken. Maar zoals het nu is komt wel goed uit. Dan kan je als web-shop altijd zeggen. Ligt niet aan ons…. zal wel de PTT zijn of de klant zelf. En de klant en PTT komen er waarschijnlijk nooit uit. Blijft altijd welles nietes.

Wij vinden dat Jack And Jones hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

robo001
Na een 5tal dagen is de conclusie van Jack and Jones.... Het pakketje is wel afgeleverd. Heel byzonder. Want het track and trace nummer heeft altijd gemeld dat er geen pakket bekend is onder dat nummer. Men is opnieuw een onderzoek gestart. Ben benieuwd. Ik vermoed dat ik naar de 33 euro kan fluiten. Dat wordt welles, niettes. Het call center (Bestsellers) wordt hier waarschijnlijk blij van. Wanet voor elke handeling zal men wel betaald krijgen.

Ook een klacht indienen over Jack And Jones?