Klacht Jack And Jones: Wie houd wie voor de gek??

# 262019
Jeanne0101923923

Donderdag 11 mei kleding gekocht bij Jack and Jones Den Bosch. Tijdens de transactie werd ik expliciet gewezen op de prima verkoop voorwaarden van Jand Jones Nederland. Binnen 30 dagen in alle filialen van Nederland, je verkoop bedrag retour, als een van de items toch niet naar wens zou zijn.Maakt niet uit als je bij A .koopt en bij B. terug brengt. Ik was al op de hoogte van dit beleid. Dat was met name ook de reden dat ik voor 337,84 aan spullen meenam? Nog aan gegeven in den Bosch dat ik zaterdag 13 mei toevallig in Haarlem zou zijn , en daar eventueel spullen zou kunnen retourneren. Dat zou kunnen volgens verkoop medewerker Den Bosch. Het blijkt dat ik i.d.d 3 T shirts wil retourneren. Dit gedaan in Jack and Jones Haarlem. Daar werd mij door een Hilster verteld dat dit lastig werd. 1 shirt kon hij terugnemen,de andere 2 niet. Reden hij had geen nummer van die producten. Vaag verhaal over Franchise filialen. Ieder filiaal hanteert andere Verkoop nummers. Ik mocht wel ruilen tegen en ander product. Hier niet in toegestemd. Hem gewezen op het nationale beleid van Jack and Jones, en erop gestaan 3 shirts terug te brengen, geld terug en iedereen tevreden. Het schets mijn verbazing dat de Hipster zegt"uh, ik weet niet wat jullie in den Bosch doen?? Maar hier hoef je niet zo assertief te wezen, en doen wij normaal ( Vrije interpretatie van mijn kant, maar met andere woorden "dimmen Truus!!??") Ik zeg 'nou laat maar zien dan" Je geloofd het niet, maar hij scande met droge ogen alle drie te shirts, en ik krijg zo mijn geld terug?? Ik zei dank u wel en de groeten uit Den Bosch.

Brutale medewerkers, cursus klanten contact

Wij vinden dat Jack And Jones hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jack And Jones?