Opgelost door Jacketcentre.nl: Ik heb op 12 januari 2020 een jas besteld bij deze site voor een bedrag van € 123,46.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 422047
Gebruiker
Roosvdl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 12 januari 2020 een jas besteld bij deze site voor een bedrag van € 123,46 en ik heb direct op 13 januari 2020 gemaild met het verzoek om mij het bedrag te retourneren. Ik hoorde namelijk in mijn omgeving dat deze site de jas nooit zou leveren en ik het geld nooit meer terug zou zien. Vervolgens heb ik op 28 januari 2020 nog een keer gemaild en het bankafschrift bijgevoegd en aangegeven dat ik graag het bedrag terug op mijn rekening gestort wil hebben. Tot op heden heb ik niks meer vernomen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug! Ik heb nu geld voor niks aan hen overgemaakt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jacketcentre.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Roosvdl
    Datum
    Waarom heb ik nog geen reactie ontvangen van Jacketcentre? Bij gebreke van terugbetaling van het bedrag van € 123,46, zal ik zeker zorgen voor heel veel negatieve publiciteit!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roosvdl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling reeds betaalde bedrag, dus erg bedankt klachtenkompas! Het bedrijf zelf reageerde echter niet op mijn eigen mails
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jacketcentre.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen