Klacht Jacks.nl: Onterechte beschuldiging van Jack's Casino van misbruik bonus.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 595898
Gebruiker
BS
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Jack's Casino beschuldigt mij van misbruik van een verkregen bonus. Ik zou een bonus hebben laten uitbetalen, terwijl ik nog geen recht had op uitbetaling. Als ik om uitleg vraag, krijg ik alleen vage antwoorden. Als ik alles zelf nareken, kom ik tot de conclusie dat ik wel gewoon aan de voorwaarden voldeed. Maar Jack's blijft weigeren mij uitleg te geven. Ik vermoed dat ze zelf allang hebben gezien dat ze het fout hebben, maar dit niet willen toegeven.

Gewenste oplossing

Intrekking van de onterechte beschuldiging en een compensatie van Jack's Casino
Geboden oplossing
Wat Jacks.nl zegt klopt echt niet. En dat heb ik nu al vele malen uitgelegd en aangetoond. Ik heb inderdaad een storting gedaan ten behoeve van de bonus. Maar ik heb deze storting NIET laten uitbetalen. Wat ik heb laten uitbetalen was wat ik eerder had gestort en gewonnen. Nergens in de voorwaarden van Jack's Casino staat dat dat niet mag. Ze lezen ook mijn mails niet goed met de uitleg. En daarom reageren ze steeds heel onzorgvuldig. Ook nu bij klachtenkompas kopiëren ze alleen een standaard tekst. En dat zelfs dubbel. Heel onzorgvuldig en klantonvriendelijk van Jack's Casino.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    BS
    Datum
    Jack's Casino heeft inmiddels impliciet bekend dat de beschuldiging niet klopt. Maar ze zijn te koppig om hun fout toe te geven. Dus nu beweren ze ineens dat je helemaal niets van je saldo mag laten uitbetalen als je weer eens een nieuwe actieve bonus hebt. Dat zou in de voorwaarden staan. Dat klopt echter niet. De voorwaarden hebben het alleen over uitbetaling van de storing die je hebt gedaan t.b.v. de bonus.
  2. Auteur
    BS
    Datum
    Jack's Casino weigert kennelijk te reageren. Echt heel onfatsoenlijk.
  3. Auteur
    Jacks.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Speler, je hebt een storting gedaan en daarmee een bonus geclaimd, vervolgens heb je vrijwel direct een uitbetaling aangevraagd zonder dat je je storting eenmaal hebt ingezet. Dit is niet toegestaan en dit staat vermeld in de voorwaarden. Het feit dat je al geld op je account had staan, doet hier niets aan af.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jacks.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen