Opgelost door Jacob veranda: Jacobveranda komt haar afspraken niet na, als er klachten zijn over montage van in dit geval spiesen

content Opgelost
Bert Caelers

Heb veranda laten plaatsen. Goede monteurs en perfecte aflevering. Heb nog zijwanden, zgn. Spiesen laten plaatsen op 29 augustus. Resultaat: prutswerk. Spiesen niet waterpas, naden niet passend. Dan maar de openstaande naden met kit te verdoezelen enzovoort. 15 keer contact gehad met medewerkers van jacobveranda, dat ze komen kijken en het probleem op te lossen. Niemand geweest. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Zal verdere actie ondernemen. Heb al contact gehad met mijn jurist. Waardeloos bedrijf. advies van mij: doe geen zaken met bedrijf

Jacobveranda moet komen kijken hoe de plaatsing van de spiesen is gedaan en dan kan de persoon in kwestie die dit debacle moet beoordelen tot de conclusie komen dat de monteurs die de spiesen hebben geplaatst prutswerk hebben geleverd. Maar blijkbaar zit nazorg niet in hun servicepakket.
2 nieuwe zijwanden geplaatst. Heeft wel 14 dagen geduurd eer de klacht is verholpen.

Jacob veranda is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Jacob veranda?