Klacht Jadatwilik.com: bestelde product niet geleverd

Moosje

Pakket is eerst onjuist geleverd en vervolgens dien je die op eigen kosten retour te zenden MET track&trace-code, en je wil ze in andere maat maar deze worden vervolgens niet geleverd.
Krijg een link dat ze in NL afgeleverd zijn, maar waar is onbekend o_O.

klantenservice telefonisch is zeer slecht te bereiken, en als je dan iemand aan de lijn krijgt moeten ze een terugbelverzoek doen. Mis je die oproep en probeer je terug te bellen is het nummer niet in gebruik.

geld terug storten.

Jadatwilik.com
    Dit klinkt -niet om af te schuiven- als een flinke misser van PostNL. Wij kunnen alleen maar versturen volgens uw gegevens, en als PostNL dan een fout maakt kunnen wij alleen maar herzenden. Zo werkt het bij alle webwinkels. En ja wij bellen via VOIP en dat is een ander nummer dan ons inkomende nummer. Is dat erg?

Meldt u zich even bij ons? Dan zorgen wij -net als bij iedereen- dat u uw bestelling krijgt.

Moosje
Ik had om mijn geld terug gevraagd, maar kreeg de schoenen opnieuw toegezonden! Niet de schoenen die ik gekocht heb, beide paren in dezelfde kleur (had 2 verschillende kleuren besteld), en wederom in dezelfde maat als die ik retour gestuurd had omdat die te klein waren!!!! Hier heb ik dus geen bal aan! Ik wil mijn geld terug ontvangen + de verzendkosten die ik nu moet gaan maken om foutief en onjuist geleverde schoenen te retourneren. Ik heb ze hier ook al over gemaild, en hierin het rekeningnummer vermeld.

Ook een klacht indienen over Jadatwilik.com?