Klacht Jajum.nl: geen levering, geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 70567
Gebruiker
Suzannepalmen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

eind mei getracht een bestelling Rekorderling te plaatsen. kreeg en mail retour dat men wegens familie omstandigheden tijdelijk wat last ondervond, maar men zou proberen alles zsm op te pakken. dus ik afgewacht, toen weer een mail gestuurd,...men wist van niets en mijn bestelling was zoek,...weer een mail om de status te vragen (3x) helaas geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik had begrip, maar iets laten horen lijkt mij niet meer dan normaal. gelukkig niks betaald, maar nu ik meerdere klachten lees, ben ik bang dat het allemaal NIET klopt.

De oplossing

contact, antwoord, excuses,paar blikjes gratis in de hoop dat ik dan bij herhaling bij hen ga bestellen....vertrouwen is nu weg, dus dat zal eerst terug moeten komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jajum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jajum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen