Klacht Jajum.nl: Niet geleverde bestelling

Klachtnummer
# 57017
Gebruiker
M. Breebaart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

19 maart 2014 hebben wij een bestelling geplaatst bij www.jajum.nl (leverancier van Ciders).
Tot op heden is deze niet geleverd.
Wij hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met ze op te nemen, maar dat is niet gelukt, het nummer was niet in gebruik. Ook hebben wij meerdere keren een mail gestuurd, maar daar is ook nooit een reactie op geweest.
Er is wel ruim €50 van onze rekening afgeschreven.
Zijn wij de dupe geworden van oplichting of is er ergens iets mis gegaan???

De oplossing

Graag ontvangen wij alsnog onze bestellingen. Anders willen wij uiteraard ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jajum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jajum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen