Klacht Jaloezieen-fabriek.nl: Geen reactie op gebroken hijskoord van houten jaloezie.

E. Uitenbogaard

Op 5 januari 2016 heb ik een houten jaloezie op maat via de website van Jaloezieen Fabriek gekocht en enige tijd later ontvangen. Zeer tevreden tot zover. Eind oktober 2017 zag ik dat één van de hijskoorden ernstig aan het verslijten was. Ik heb de Jaloezieen Fabriek onmiddellijk een email gestuurd en gevraagd of zij een oplossing wilden geven, ze bieden immers 3 jaar garantie. Enkele dagen later brak het koord maar had ik nog geen reactie. Opnieuw heb ik een email gestuurd en ditmaal ontving binnen enkele dagen een reactie: 'Stuurt u een foto svp naar: chris.olsman@alpso.com. Dan sturen wij vervanging!' Meteen gedaan maar het blijft weer stil. Na twee weken - het is dan 13 november 2017 - gebeld met het nummer dat ik op de website vind. Een behulpzame meneer herkend de klacht en belooft me dat hij er werk van maakt. Er is weer een week voorbij zonder enig vervolg. De jaloezie kan ik al die tijd niet meer ophijsen, ik word er somber van.

Ik ben bereid de jaloezie zélf open te maken en het hijskoord te vervangen maar dan moet het mij wel gestuurd worden.

Wij vinden dat Jaloezieen-fabriek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jaloezieen-fabriek.nl?