Klacht Jaloezieen-fabriek.nl: hele slechte klantenservice,zeer onklant vriendelijk,geen enkele moeite doen om oplossingen te zoeke

laidy

ik heb houten jaloezieën besteld in september,die bleken beschadigd,heb er gelijk over gemaild,want bellen is niet de bedoeling staat er op de site, omdat ze snel op mail reageren,nou niet dus,ik heb zo vaak een mail gestuurd,geen enkele reactie,dan maar bellen,zeer onklant vriendelijk te woord gestaan,en nog niet verder kunnen helpen,eind oktober een berichtje(na veelvuldige mailtjes gestuurd te hebben,van mijn kant uit)dat de order opnieuw in productie gaat, en dat ik het 2 weken daarna zou ontvangen.nou wat denkt u,geen reactie meer,weer mailtjes gestuurd,geen reactie,dat ging een week of 2 a 3 zo,en op maandag 3 december krijg ik van de post een bericht dat ze een pakket hebben voor mij,ik denk nou mooi dat is mijn order.(nog steeds geen bericht van jaloezieënfabriek gehad),het pakket komt,en wat zit er in?5 losse lamellen,nou dat slaat toch echt alles,denken ze dat ik de jaloezieën ga slopen om 5 nieuwe erin te doen,dat is niet mogelijk met alle banden en touwtjes.en denken ze nu dat hiermee alles klaar is,nou nee,dus weer bellen en mailen,door de telefoon wederom ontzettend onklant vriendelijk en geen enkele moeite willen doen om te helpen.en we zijn weer een week verder en nog steeds geen enkele reactie,ik vindt dit echt niet kunnen als bedrijf zijnde,ze maken reclame op hun site(ik denk dat de recenties ook gekocht zijn)er is totaal niks van waar wat ze schrijven,ik hoop dat jullie mij nu verder kunnen helpen?,en dat de mensen daar niets meer kopen.

dat ik mijn beloofde onbeschadigde houten jaloezieën krijg,en anders mijn geld terug krijg,(wat ik ook al in een mail aangegeven heb bij hun)

Wij vinden dat Jaloezieen-fabriek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jaloezieen-fabriek.nl?