Klacht Jaloezieen-fabriek.nl: Het niet nakomen van de overeenkomst en daaruit volgende leveringsverplicht.

Klachtnummer
# 350405
Gebruiker
Hmh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind december 2018 jaloezieën besteld en tot nu toe zeer slechte communicatie en informatie. Er is tot nu toe nog steeds niet geleverd.
De klantenservice is het enige communicatiemiddel per telefoon of webmail in de website. Ook dat biedt geen enkele soelaas.
De klantenservice geeft aan niets te weten of te kunnen anders dan alleen email te sturen naar de fabriek. De klantenservice heeft bij stevig doorvragen reeds meerdere malen de telefoonverbinding verbroken.
We overwegen aangifte te doen wegens oplichting en de creditcardmaatschappij te informeren over het intrekken van de betalingsmogelijkheid in de website.
Aangegeven is de betaling per direct terug te storten wegens wanprestatie.

De oplossing

Het per onmiddellijk nakomen van haar leveringsplicht. Adequaat en vlot informeren van de status. Kunnen zij de leveringsplicht vanuit de overeenkomst niet nakomen, dan dienen ze onverwijld de reeds voldane betaling terug over te maken. M

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jaloezieen-fabriek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jaloezieen-fabriek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen