Klacht Jaloezieen-fabriek.nl: Komt woord niet na

Albert7703

Vouwgordijnen besteld. Levering duurde erg lang en er werd niet gereageerd op vragen hierover. Na klacht op trustpilot eindelijk reactie. En ik zou 30% op het aanschafbedrag terugkrijgen mits ik klacht verwijderde. Verwijdert. Verkeerde vouwgordijnen geleverd gekregen. Geen 30% ontvangen. Na contact belofte van vouwgordijnen omruilen. Daarbij reactie dat ze geen 30% korting zouden geven maar 20% (???). De termijn waarbij beloofd was dat ik geld zou ontvangen verstreek, geen geld ontvangen. Mailtjes over wanneer ik dat geld zouden ontvangen werden niet beantwoord. Uiteindelijk mail gestuurd met dat als ik dat geld niet krijg, ik hun de verkeerd geleverde vouwgordijnen ook niet ga teruggeven. Geen reactie. Goede vouwgordijnen bezorgd, verkeerd geleverde niet teruggegeven. Dag erna uiteraard een reactie met daarbij de opmerking dat dit geen stijl was van mij. Alsnog weer de belofte gekregen dat ik de korting uitbetaald zou krijgen. Geld nooit mogen ontvangen.

Kan gebeuren dat iets langer duurt dan verwacht. Daar gaat mijn klacht niet over. Kan een winkel niks aan doen. Mijn klacht gaat over hoe de winkel omgaat met wat wel binnen hun invloedsfeer is. Waardeloze winkel, nooit kopen. Is de paar centen korting echt niet waard.

Geen, wil er nooit meer wat mee te maken hebben. Andere mensen behoeden voor deze praktijken.

Wij vinden dat Jaloezieen-fabriek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jaloezieen-fabriek.nl?