Klacht Jaloezieen-fabriek.nl: Niet gehoord worden en slechte aftersales

Klachtnummer
# 307831
Gebruiker
AndréN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24-06-2018 heb ik een bestelling gedaan bij jaloezieen-fabriek.nl op 15-05 heb ik me beatelling gehad. Nu zag ik dat er 1 (zwaar)beschadigt was en hwb daar de 15e melding van gemaakt. Nu ben ik inmiddels bijna een maand verder maar word ik op hun nr 088 2012211 van het kastje na de muur gestuurd met de zijn er mee bezig. En via de formulier van hun site komt ook geen tot weinig respons. Nu word hun niet niet meer opgenomen. Maar op 088 2012222 zit de zelfde man en die verteld dood leuk dat hij de telefoon niet meer op mog nemen en er geen klachten worden sfgehandeld. Schandalig!

De oplossing

Ik zou graag zien dat mijn jaloezie of word vervangen of me geld terug krijg voor die gene die kapot/beschadigt is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jaloezieen-fabriek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jaloezieen-fabriek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen