Opgelost door Jamie's Kidswear: Niet afhandelen van klacht over t-shirt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161925
Gebruiker
Suzanne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 21 januari heb ik een cars shirt gekocht. Na het wassen bleek de zijnaad scheef te zijn. Ik heb dit telefonisch gemeld en het shirts op 28 januari (samen met mijn dochtertje) naar de winkel terug gebracht. Na 3 weken bennik terug gegaan naar de winkel omdat ik nog niets had gehoord. Ze waren er nog mee bezig, werd mij verteld. Ik zou gebeld worden. Na 2 weken had ik nog niets gehoord en ben wederom terug gegaan naar de winkel. Die zelfde week zou ik gebeld worden. Dat is ook gebeurd, echter met de mededeling dat ze er nog mee bezig waren. Vandaag (30 maart) ben ik wederom naar de winkel gegaan omdat er na ruim 2 maanden wachten nog steeds geen oplossing is en ik ook niet gebeld wordt over danwel een goede afhandeling van de klacht danwel van de voortgang van de afhandeling.
De dames die in de winkel staan hebben geen bevoegdheid de klacht op te lossen.

Gewenste oplossing

Voor 14 april verwacht ik dat deze klacht is afgehandeld.
Of ik krijg een nieuw shirt, of ik kan voor het aankoopbedrag een nieuw product uitzoeken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jamie's Kidswear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Inmiddels heb ik bericht gekregen dat ik een vervangend product krijg.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jamie's Kidswear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen