Opgelost door Jamie's Kidswear: Niet afhandelen van klacht over t-shirt

# 161925
Suzanne

Op 21 januari heb ik een cars shirt gekocht. Na het wassen bleek de zijnaad scheef te zijn. Ik heb dit telefonisch gemeld en het shirts op 28 januari (samen met mijn dochtertje) naar de winkel terug gebracht. Na 3 weken bennik terug gegaan naar de winkel omdat ik nog niets had gehoord. Ze waren er nog mee bezig, werd mij verteld. Ik zou gebeld worden. Na 2 weken had ik nog niets gehoord en ben wederom terug gegaan naar de winkel. Die zelfde week zou ik gebeld worden. Dat is ook gebeurd, echter met de mededeling dat ze er nog mee bezig waren. Vandaag (30 maart) ben ik wederom naar de winkel gegaan omdat er na ruim 2 maanden wachten nog steeds geen oplossing is en ik ook niet gebeld wordt over danwel een goede afhandeling van de klacht danwel van de voortgang van de afhandeling.
De dames die in de winkel staan hebben geen bevoegdheid de klacht op te lossen.

Voor 14 april verwacht ik dat deze klacht is afgehandeld.
Of ik krijg een nieuw shirt, of ik kan voor het aankoopbedrag een nieuw product uitzoeken.

Wij vinden dat Jamie's Kidswear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Suzanne
    Inmiddels heb ik bericht gekregen dat ik een vervangend product krijg.

Ook een klacht indienen over Jamie's Kidswear?