Klacht Jan Hop: Webshop wil niet leveren voor afgesproken prijs

Klachtnummer
# 105786
Gebruiker
JWJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de webshop van dit autobedrijf heb ik een auto-onderdeel besteld. De letterlijke prijstekst: Consumentenprijs: €171,37. Prijs: €72,60 incl. BTW (U bespaart €98,77). Gezien het feit dat het om een verouderd automodel gaat waarvan er steeds minder in Nederland rondrijden kon ik me voorstellen dat ze van hun voorraad af wilden. Netjes betaald via Ideal en direct een bevestiging ontvangen ("Bedankt voor uw bestelling!") met daarin het betreffende artikel en de prijs van €72,60.
Na een werkdag ontving ik een mail van eigenaar Chris Hop dat het artikel voor een incorrect bedrag in de winkelmand terecht gekomen zou zijn. De order was geannuleerd en het geld terug gestort. Ze hadden de fout hersteld. Ik kon opnieuw bestellen, maar nu voor €171,37.
Ik heb dhr. Hop gemaild dat ik hier niet mee akkoord ging omdat we een geldige koopovereenkomst hadden. Dhr Hop wees dit af en bood een korting van 15% aan (ipv 58%) en heeft helaas niet eens meer gereageerd op mijn tegenvoorstel.

De oplossing

Nakoming door Jan Hop van de koopovereenkomst door het artikel voor de oorspronkelijk overeengekomen prijs te leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jan Hop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jan Hop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen