Opgelost door Jan Linders Supermarkten: Geen info op etiket over pesto op broodje en rare tijdslimiet aan korting op lunch

content Opgelost
theBoss33

Ik heb een broodje carpaccio met een kleine jus d'orange gekocht om 9.15 uur. De jus moest ik toch betalen omdat het nog geen lunchtijd was, alleen dan is het drankje bij het broodje gratis. Maar dan ben ik niet in de buurt van een winkel. Het broodje kon ik na een hap weggooien want er zat pesto op en dat lust ik niet . Dus Euro 3.94 betaald en geen lunch!

Mijn geld terug want het etiket bevat alleen bewaar- en allergeneninfo en het drankje was later toch al gratis geweest. Maar beter nog, ze laten de combiprijs gewoon altijd gelden en vermelden op het etiket wat er in/op zit! Is dat niet verplicht?

Jan Linders Supermarkten
    Hartelijk dank voor uw bericht.
    We hopen hier zo snel mogelijk op terug te kunnen komen.

Heeft u in de toekomst nog een vraag of opmerking over een product of onze winkels? Neem dan gerust rechtstreeks contact op met de Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html
    theBoss33
    Waarom hoor ik niets? Zo moeilijk was de vraag toch niet?
    Jan Linders Supermarkten
    Goedemorgen D. Jentjens,

Excuus voor het later reageren. We laten dit nu op kort termijn aanpassen, zodat u op het etiket kunt lezen wat er allemaal in zit. We vinden het vervelend dat u 1 van de ingredi├źnten op ons broodje carpaccio niet lekker vond. Graag willen we u een nieuw broodje naar keuze gratis aanbieden.
    U kunt met dit bericht naar onze winkel in Venray gaan en daar naar een leidinggevende vragen. Hij of zij zal u het broodje vergoeden. Ik hoop dat ik u hiermee heb kunnen compenseren.

Bij ons zit de kracht van de lunch time actie juist er in dat het om de lunch time gaat. Lunch time tussen 11:30 en 14:00!

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

theBoss33
Ik heb per email bericht gekregen dat ik gratis een nieuw broodje kon ophalen en dat heb ik gedaan. Ik kreeg ook een gratis drankje erbij. Wel stond er nog steeds niet op wat er allemaal op de broodjes zit naast het hoofdbestanddeel, bijv. pesto of uien e.d., enkel allergenen info

Ook een klacht indienen over Jan Linders Supermarkten?