Klacht Jan Linders Supermarkten: Te weinig producten op voorraad na 18.00 uur.

supermarkt

Mijn vrouw en ik zelf hardwerkende mensen kunnen pas na 18.00 uur naar de supermarkt van Jan linders, dan komt het zeker 3 a 4 keer per week voor dat men diverse produkten niet meer in de schappen heeft liggen. Een voorbeeld wij willen taglatelli met knoflookgarnalen eten.
Echter geen knoflook garnalen meer geen taglatelli van het huismerk meer en de paddestoelensaus van bertolli ook niet meer voorradig. Dan maar weer naar albert heijn die deze spullen wel voorradig heeft. Steeds meer mensen klagen hierover maar hier wordt verder niets mee gedaan. Dit filiaal van Jan Linders ligt dan ook in Valkenburg a/d Geul welke in de zomermaanden een heleboel toeristen naar ons mooi dorpje lokt.
Het lijkt mij dan ook niet meer dan normaal om de voorraad rekening houdend met bovenstaande op zo manier te regelen dat er steeds voldoende produkten in de schappen ligt.
Graag toch eens hiermee rekening houden zodat mensen die door hun werk pas genegen zijn om na 18.00 uur hun boodschappen kunnen halen niet steeds naast de pot hoeven te pissen en niet naar de grote concurent Albert Heijn hoeven te lopen om elders hun boodschappen hoeven te doen. Ik spreek hier niet voor ons zelf maar een hele grote groep mensen.
Hopende wordt hier nu eindelijk eens iets aan gedaan zodat niet iedereen naar AH loopt.
Groetjes een verontwaardige klant.

Jan Linders Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

supermarkt

Ook een klacht indienen over Jan Linders Supermarkten?