Klacht Jan Linders Supermarkten: Zeer slechte supermarkt, Jan Linders

Verbeterjetoko

Producten zijn vaak over de datum. Vandaag weer een appeltaartje dat 2 dagen geleden al verlopen was. Het personeel reageert heel laconiek op het melden hiervan. Jan Linders pretendeert klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te hebben maar hier in de omgeving, Velden e.o, is het echt de meest onvriendelijke winkel. Niet alleen qua personeel, ook bij de zogenaamde aanbiedingen. Hiervan is zo'n beperkte voorraad en als er staat ALLE varianten zijn er vaak diverse helemaal niet verkrijgbaar.
Ik rijd, als het even kan, liever naar Venlo dan bij Jan Linders me te ergeren over bovenstaande.

Niet voor mij maar voor al hun klanten. Zorg dat de verlopen producten uit de schappen en met name de koelvitrines verdwijnen. Selecteer je personeel beter op klantvriendelijkheid, spreek ze er ook op aan en geef ze trainen ter verbetering. O ja, even voor de staf...dit werkt top-down.

Jan Linders Supermarkten
    Beste X Xeen,

Bedankt voor je bericht.

Wij vinden het erg vervelend te horen dat je vaak producten aantreft in onze winkel met een verstreken THT. Dit is zeker niet de bedoeling onze excuses hiervoor. We gaan dit dan ook zeker verder opnemen met onze Supermarktmanager in Velden. Zij zal dit bespreken met het haar team, ik ga er dan ook vanuit dat ze er alles aan zullen doen om je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Wat betreft je verdere opmerkingen over klantvriendelijkheid en productbeschikbaarheid deze zal ik intern zeker verder op gaan nemen zodat we ook hier voor verbetering kunnen zorgen.
    Nogmaals bedankt voor je bericht en mocht er opnieuw iets niet in orde zijn horen wij dit natuurlijk graag. Je mag ons altijd mailen: klantenservice@janlinders.nl of bellen: 085-8885962
    Wens ik je nog een fijne dag verder!
    Met vriendelijke groet, Jan Linders Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jan Linders Supermarkten?