Klacht Jan van Goyen Oogkliniek: Te langzame reactie oogarts bij bloeding in oog

Peter

Op 4 augustus kreeg ik een Avastin oog injectie van dr de Jong oogarts werkzaam in de Jan van Goyen oogkliniek Jan van Goyenkade 1 in Amsterdam , dit i.v.m natte macula die ik aan mijn linkeroog heb, dit was de tweede oog injectie, kort na de injectie werd mijn zicht aan dit oog minder, waarop ik gebeld heb, maar waar door de arts gezegd werd dat het misschien een gasbelletje of injectie vloeistof betrof wat ik dan zag, dat ik me niet druk hoef te maken, ik vertrouwde het niet heb een week later nog eens gebeld het zicht bleef het zelfde weer een antwoord waar ik niet veel aan had, werd niet eens uitgenodigd om te kijken naar mijn oog, pas na de derde week na de eerste melding van mijn oog klacht werd ik uitgenodigd op de oogkliniek, veel te laat bleek later, nadat ik doorverwezen werd door bovenstaande arts naar het AMC omdat oogarts de Jong er zelf niet uitkwam, waar bleek dat is een scheurtje achter in mijn oog had wat de bloeding veroorzaakt had, en ben daar nog in behandeling

De arts heeft verzaakt om allert te handelen, wat bij dit soort symptomen vereist is, een operatie om het te herstellen heeft niet veel zin meer en teveel risico s, en de vraag is ook wat is blijvende de schade, ben pas na drie weken na melding doorgestuurd naar het AMC waar ik nu onder behandeling ben, we hadden vandaag oogarts de Jong en ik waarin gevraagd werd hoe het ging, uiteindelijk kreeg ik de indruk dat het haar meer ging om de usb stick waar mijn oogfoto s opstonden dan over mijzelf, ik blijf nu bij het AMC oogziekenhuis Zonnestraal in Amsterdam waar ik meer vertrouwen in de kundigheid heb.

Wij vinden dat Jan van Goyen Oogkliniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?