Klacht Janox.nl: 32-pack Gillette Fusion scheermesjes besteld nog niks geleverd gekregen

Mitchell1990

Op 31-10-2014 scheermesjes besteld, op 03-11-2014 bericht gehad dat het verzonden is, daarna een aantal dagen gewacht, mail gestuurd naar janox.nl om te vragen of ze wisten waar mijn pakketje bleef. Antwoord gekregen dat het verstuurd was en moest mijn adresgegevens maar controleren. Die waren goed, ik woon immers op dat adres en gebruik het adres dus vaker. Gestuurd dat het klopte en daarna geen enkele reactie meer gekregen van het bedrijf.

Mail gestuurd naar klacht@janox.nl waar ze garanderen dat binnen 48 uur een reactie komt met oplossing. 52 uur gewacht, niks gehoord of gezien van het bedrijf.

Mijn bestelling alsnog geleverd krijgen of mijn geld terug.

Mitchell1990
    Product uiteindelijk toch ontvangen, na het doen van aangifte, waarop opeens snel wordt gereageerd of ik die wil verwijderen. Ik zou iedereen aanraden die twijfelt een bestelling te doen bij Janox.nl dat direct uit z´n hoofd te halen.

Mitchell1990

Ook een klacht indienen over Janox.nl?