Klacht Janox.nl: Artikel niet ontvangen, wel betaald

Klachtnummer
# 96696
Gebruiker
Helen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de site Janox.nl heb ik op maandag 2 februari een micro SD kaart van 64 GB besteld. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen, maar wel betaald via iDeal. Ik heb Janox.nl en Davohost (janox is onderdeel van davohost) al twee mailtjes gestuurd, maar geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Ik wil deze week mijn bestelling ontvangen of anders mijn geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen