Klacht Janox.nl: Besteld, betaald, niet ontvangen

Klachtnummer
# 96934
Gebruiker
Kaka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bestelde en betaalde artikel zijn niet geleverd. Ik heb 2x een mail gestuurd waar ik vroeg waarom het niet werd geleverd. De 1e keer kreeg ik een automatische mail terug dat ik binnen 48 uur antwoord zou krijgen. Toen dat niet kwam heb ik opnieuw gemaild en daar heb ik niets opgehoord.

De oplossing

Graag zou ik mijn bestelde en betaalde order willen ontvangen binnen 48 uur.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen