Klacht Janox.nl: Besteld artikel defect geleverd ! vervangend artikel ook defect. 2e bestelling nooit ontvangen. geen contact meer , geld weg.

Klachtnummer
# 65698
Gebruiker
Cees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medio mei 2014 heb ik bij Janox.nl 2 artikelen besteld en betaald.
Hier was een herenhorloge een deel van deze bestelling.
Begin juni heb ik 1 artikel (van de 2) ontvangen.
Dit betrof het horloge..maar was helaas mechanisch defect.
Na hierover geklaagd te hebben, kreeg ik een vervangend horloge opgestuurd..maar dit functioneerde echter OOK NIET !!.
Hierna werden er diverse beloften via de mail gedaan , maar zonder resultaat.
Ik heb nu geen van de bestelde artikelen in huis.. het geld is verdwenen en gelet op de enorme hoeveelheid klachten uit het land hebben ze hun telefoonnummer maar van hun website gehaald !!
Er wordt dus via hun klachten mailadres niet meer serieus gereageerd en het geld
is geïncasseerd. kortom OPGELICHT zoals vele andere kopers !!!

De oplossing

- Het geld van de gehele bestelling terug te storten !! (zoals schriftelijk is toegezegd!!)
- Geen flauwe overdreven e-mails te sturen welke geheel niet worden waargemaakt
-. gewoon je telefoonnummer weer terug te DURVEN plaatsen op jullie website en dus zo weer bereikbaar te zijn voor de klanten!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen