Opgelost door Janox.nl: Flip Cover LG G3 niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151276
Gebruiker
J
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19 -1- 16 hoesje LG g3 besteld, op voorraad, zou volgende dag worden verzonden....
21-1-16 gebeld, meer dan half uur in de wacht, er werd gezegd dat het slordig was dat collega het niet verzonden had, zou direct gebeuren, maar geen aktie.
22-1-16 status update: verzonden.
25-1-16 nog niets ontvangen. Mail dat ik wil annuleren en geld terug. Antwoord: hoesje verzonden na vertraging bij leverancier, annuleren niet mogelijk.
27-1-16 mail dat ik nog steeds niets heb en mijn geld terug wil.
29-1-16 nog steeds NIETS. Ook geen reactie op mijn mail.

De oplossing

Ik wens het artikel waarvoor ik betaald heb direct te ontvangen en indien hieraan niet kan worden voldaan, mijn geld per omgaande retour.

1 reactie

  1. Auteur
    J
    Datum
    Het geld is gelukkig teruggestort, maar de afhandeling is een puinhoop.
    Krijg je een mail dat er teruggestort is, volgt er enkele dagen later weer een mail wat nu eigenlijk het probleem is?
    Nooit meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen