Klacht Janox.nl: Hartstikke nep

Pieters88

1,5 week geleden een cover voor de Samsung s6 edge besteld via janox, de officiële clear view cover (Althans dat dacht ik op te maken uit de misleidende beschrijving op de webshop)! En nog voor een 'zacht prijsje' ook! Te mooi om waar te zijn natuurlijk.

4 dagen na mijn bestelling maar eens gemaild (aangezien ze telefonisch slechts 2 uur per dag bereikbaar zijn) wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. . Er volgt een automatische mail dat je binnen 48 uur reactie krijgt.
Nadat die 48 uur driedubbel en dwars waren verstreken, er toch maar eens een telefoontje aan gewaagd tussen 10.00 en 12.00.
De bestelling was onverhoopt blijven liggen. Kan gebeuren natuurlijk! Ze versturen het de volgende dag. Prima!
Ondertussen natuurlijk al wel op internet een ellenlange waslijst aan klachten bekeken.... Maar goed, op hoop van zege dan maar!
Uiteindelijk toch een pakketje in de bus, Chinese troep wat niet in de verpakking zit en nog niet de helft waard van het bedrag van €19,95

Ik zal het product terugsturen en hoop mijn geld spoedig terug te krijgen.
Zie me eigenlijk genoodzaakt het als pakket terug te sturen, zodat ik het dmv track&trace kan volgen of het is afgeleverd. Per post is het risico me te groot, dat dit onbetrouwbare bedrijf zal zeggen dat het product niet in hun bezit is.....
Het regent al sinds 2013 klachten over Janox.nl... Hoe is het mogelijk dat deze mensen maar kunnen door blijven prutsen/oplichten!

Ook een klacht indienen over Janox.nl?